Piagam Pelanggan Unit Pengurusan Psikologi (UPP)

1. Memastikan keputusan ujian psikologi dimaklumkan kepada klien dalam tempoh lima (5) hari selepas sesuatu ujian diduduki tertakluk kepada bilangan calon dan jenis ujian.

2. Menjalankan sesi kaunseling kepada warga Kementerian Kewangan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan diterima.

3. Memastikan kualiti perkhidmatan psikologi berada pada tahap skor purata sekurang-kurangnya pada skala lima (5) daripada tujuh (7).

4. Memastikan perkhidmatan kaunseling diberikan secara sistematik dan beretika mengikut Piawaian Amalan Kaunseling.

 

Penafian

Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh Kementerian Kewangan.

Statistik Pelawat

website counter widget

Alamat

Unit Pengurusan Psikologi
Seksyen Pengurusan Sumber Manusia
Bahagian Dasar Saraan Dan Pengurusan
Kementerian Kewangan Malaysia
Aras 3, Blok Selatan
No. 5 Persiaran Perdana, Presint 2
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62592 W.P PUTRAJAYA